pátek 27. července 2018

Hrbas úgy döntött, hogy párbajt Pilsen: Örülök, hogy minden cél, különösen a rájátszásban

ez volt a legfontosabb pillanatokban. Vitkovice védő Marek Hrbas szerezte a győztes gólt az első párbaj előzetes fordulóban a Generali rájátszásban Extraliga, hanem a saját hatalmi játék célja kent kapcsolati Pilsen. „Ez nem történt volna meg, és nem történt meg! Örülök küzdünk, mert még nem veszett el, „sóhajtott Hrbas. Mérkőzések Pilsen speciális neki. Klatovský született a nyugat-csehországi Club jégkorong felnövő, a motiváció gondoskodott.

unibet online fogadóirodák Mit mondanál egy pár harcol shooter Kubalík a kapus Bartošák? A kapus kifejezetten ellene húzta számos kiváló ment.
„Nagyon jó volt! Többször volt 2-1. Elmentem az utols� � harmadik felvétel a sarokban Kubalík. Neki köszönhetően nyert, ismét kiváló.Mi csak örül, hogy ő annyira sikeres volt. „

jól indult, vezetett 2: 0, de Plzen aztán egy sorozat metszetet, ahol egyenesen unibet kifizetés módok megfogó, unibet kifizetés és ez egy nagyon szoros küzdelemben, ért egyet?
„ez minden játék, senki sem várható, hogy a rájátszásban lesz egyértelmű eredményt, hogy valaki, vagy valaki fog játszani. Azt vártuk, hogy legyen ez a szoros mérkőzés. Örülünk, hogy nyertünk, és mi van az első győzelem. „

2: 0 goal're így, hol van, így egyedül a kapunál volt?
' eleinte nem érte el a kaput, aztán a jégen volt, valahol a sarokban, és nem tudtam, mi történik mögöttem.Amikor láttam, hogy hogyan megy a korongot le a Standa (Balánbánya), úgyhogy a bárban várt , és odaadta nekem szépen üres. „

A különleges célod ellen Pilsen, ahol Dátum?
„Igen, persze, hogy csak a felsorolt ​​pénzt, akkor átmennek Pilsen. Most, az első számú (mosolyog). Örülök. Inkább mi majd Sparta (egy másik egykori klubja) találkozott a döntőben, és ott is ő adta a cél. Örülök mindenkinek, különösen a rájátszásban. „

Másrészt, akkor tévesen a saját erő játék és Pilsen, amelynek ő unibet mobil sportfogadás lőtt 2: 1. Mi történt?
„Én vezettem a korongot vissza, és azt akarta, hogy rögzítse a játékosok felett. És én csak abban a pillanatban valami őrült, vagy…én csak elszúrtam. Ez nem történhetett meg, és nem történt meg!Örülök, hogy nem befolyásolja a végeredményt. Ez küzdünk azért, mert még az elveszett „

Azt mondhatjuk, hogy a Plzen kirúgást, és akkor elfojtják?
" Ez volt a mi hatalmi játék, plusz érintkező cél. Ez emelkedik minden csapat. Örülök, aztán megbékélni, és mi üres. „

Cél 3: 1 arányú Sloboda védő szerezte, aki a szezon vár. Mit mondtál?



„Igen, nevettünk egy kicsit a padon. Karol mindig van emlékeztetett arra, hogy ő egy kicsit szomorú, hogy ő még nem hallottam. Így esett a megfelelő időben. „

unibet fogadás bónusz

Žádné komentáře:

Okomentovat